Κάθε Πρασκευή, αναλαμβάνει ένα παιδί να μας παρουσιάσει ένα ελεύθερο θέμα, το οποίο, το επιλέγει το ίδιο και το διαπραγματεύεται με τον δικό του τρόπο.

Μπορεί να μας παρουσιάσει

* ένα παραμύθι ( φέρνοντας το αγαπημένο του βιβλίο,  παίζοντάς το παντομίμα, με κουκλοθέατρο, με αφήγηση ή ακόμη και με παιχνίδι)

* ένα τραγούδι 

* μια χειροτεχνία του ( και να μας εξηγήσει πώς την έκανε και γιατί την επέλεξε)

* ένα χόμπυ του 

* ένα θέμα που του αρέσει πολύ (π.χ. δεινόσαυροι, διάστημα, μυθολογία κ.ά.)

ή ακόμη και να μας υποδείξει πώς να δουλέψουμε όλοι μαζί σε ένα δικό του project ( να μας δώσει οδηγίες για ένα καινούριο ομαδικό παιχνίδι, για μία κατασκευή κ.ά.)

<ΤΟ ΑΣΧΗΜΟ ΠΑΠΑΚΙ>

Η Βασιλική, μας <διάβασε> : Το Άσχημο Παπάκι, ένα παραμύθι που το έφερε απο το σπίτι της.Έδειξε τις εικόνες στα παιδιά, τα οποία έδειξαν ενδιαφέρον, και το ευχαριστήθηκαν πολύ !!

< Η ΜΑΡΩ ΚΑΙ Η ΚΑΛΩ>

Παραδοσιακό Παραμύθι

- ΧΡΗΣΤΟΣ - 

Το νήπιο Χρήστος, μας αφηγήθηκε ένα παραδοσιακό παραμύθι που του έλεγε η γιαγιά του, κάθε βράδυ όταν ήταν μικρός, < Η μάρω και η κάλω

Τα παιδιά το σχολίασαν με το δικό τους τρόπο και στο τέλος καταχειροκροτήθηκε 

 

 < ΤΟ ΛΙΟΝΤΑΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ >

Μύθοι Αισώπου

- ΒΑΣΙΛΗΣ -

Το νήπιο Βασίλης,( χωρίς καμμία προετοιμασία), θέλησε να μας <διαβάσει> ένα μύθο απο τα βιβλία του Αισώπου. Αποφάσισε λοιπόν και μας είπε τον μύθο : Το λιοντάρι και το ποντίκι ! Αφού μας τον < διάβασε >, έδειξε τις εικόνες στα παιδιά, τις ανέλυσε και στο τέλος απάντησε σε διάφορες ερωτήσεις των παιδιών σχετικά με το μύθο.

Τα υπόλοιπα παιδιά τον παρακολούθησαν με προσοχή και στο τέλος τον καταχειροκρότησαν και φωτογραφήθηκαν όλοι μαζί.

ΤΟ ΣΚΙΑΧΤΡΟ

-Κατασκευή-

- ΑΝΤΩΝΗΣ -

Ένα νήπιο,ο Αντώνης, μας έφερε σε κατασκευή (το έκανε στο σπίτι του), ένα < σκιάχτρο>.

Μας εξήγησε,γενικά για το σκιάχτρο , τι είναι,  πώς γίνεται, πού βρίσκεται και ποιά η χρησιμότητά του. 

Τα παιδιά, ενδιαφέρθηκαν πολύ και άρχισαν να του υποβάλουν ερωτήσεις,σχετικά με την κατασκευή του δικού του σκιάχτρου ( πώς το έκανες; τί έβαλες για μαλλιά, πώς έκανες το παντελόνι του...κ.ά.)

Το έδειξε σε όλα τα παιδιά απο κοντά, των οποίων τα σχόλια ήταν < Είναι υπέροχο !!!...Πολύ ωραίο!!!...>

 Κάποια, μας είπαν ιστορίες με σκιάχτρο που είχαν ακούσει απο τους παππούδες τους, και κάποια μας το περιέγραψαν απο το χωράφι του παππού τους.

Στην ερώτηση : Γιατί σου αρέσει  το σκιάχτρο ; Η απάντηση  ήταν:

- Γιατί είναι με τον αγρότη !

- Και ο αγρότης;

- Γιατί έχει τρακτέρ !! ( η αδυναμία  του παιδιού για τα τρακτέρ βέβαια μας είναι γνωστή)

Στο τέλος καταχειροκροτήθηκε απο τα παιδιά και φωτογραφήθηκαν όλοι μαζί με το σκιάχτρο !!